|
Нормативно-правова база1. Постанова КМУ від 12 липня 2017 року № 545 (зі змінами) "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-%D0%BF 2. Наказ Міністерства освіти і науки від 08 червня 2018 р. № 609 «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osvit 3. Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.04.2017 № 635 «Про внесення змін до положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0645-17 4. Постанова від 27 лютого 2019 р. № 129 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/129-2019-%D0%BF#n58 5. Постанова №530 від 10.04.2019 "Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти" http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/530-2019-п 6.Діти з особливими потребами в освітньому просторі України https://zounb.zp.ua/node/5808
Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів У навчально-методичному посібнику розкрито організаційні засади утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів, описано рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. У навчально-методичному посібнику описано особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами; надано поради та вправи щодо забезпечення освітніх потреб дітей. Видання містить корисну інформацію для батьків як учасників освітнього процесу. Навчально-методичний посібник адресований працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, педагогам інклюзивних класів (груп), практичним психологам закладів освіти, працівникам ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, місцевих органів управлінь освіти, а також батькам дітей з особливими освітніми потребами.
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДІТЕЙ ДО ОСВІТИ
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ АСПЕКТ УТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ (ІРЦ)
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІРЦ
ДОКУМЕНТАЦІЯ ІРЦ-Перелік та зразки документів МІЖВІДОМЧА СПІВПРАЦЯ ІРЦ ВИМОГИ ДО ОСНАЩЕННЯ КАБІНЕТІВ ІРЦ КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З 2 ДО 18 РОКІВ
ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ І РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
БАТЬКИ ЯК КЛЮЧОВІ ПАРТНЕРИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ТА ЗАКОННІ ПРЕДСТАВНИКИ ДІТЕЙ
НАКАЗ ІРЦ №09 ВІД 27.02.2020 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ РОЗМІРУ ФАКТИЧНИХ ВИТРАТ НА КОПІЮВАННЯ АБО ДРУК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗА ЗАПИТОМ НА ІНФОРМАЦІЮ" :
|